Hjelp og kontakt

Ta kontakt med oss på telefon eller e-post

Åpningstider for kundeservice:

Mandag: 8:30 - 17:00

Tirsdag: 8:30 - 17:00

Onsdag: 8:30 - 17:00

Torsdag: 8:30 - 17:00

Fredag: 8:30 - 17:00

Lørdag: stengt

Søndag: stengt

TLF: +47 21 95 42 27

Me tilbyr profesjonell rettleiing for sal, bruk og/eller val av produkt.

Ver vennleg og ha bestillingsnummeret klar viss du ringjer om ei bestilling.

 Konto och order

Endre leveringsadressa mi

Dessverre er det akkurat no ikkje mogleg å endra leveringsadressa di etter at bestillinga er lagd inn. Når har sagt, kan me kanskje hjelpa deg viss bestillinga di ikkje har komme vidare til lageret vårt enno - vennligst kontakt oss på telefon:  +47 21 95 42 27

Endre e-postadressa

Dessverre er det akkurat no ikkje mogleg å endra e-postadressa di etter at bestillinga er lagd inn. Når har sagt, kan me kanskje hjelpa deg viss bestillinga di ikkje har komme vidare til lageret vårt enno - vennligst kontakt oss på telefon:  +47 21 95 42 27

Endre telefonnummeret

Dessverre er det akkurat no ikkje mogleg å Endre telefonnummeret di etter at bestillinga er lagd inn. Når har sagt, kan me kanskje hjelpa deg viss bestillinga di ikkje har komme vidare til lageret vårt enno - vennlegast kontakt oss på telefon:  +47 21 95 42 27

 Frakt og levering

Leveringstid?

For å sjå estimert leveringstid, hald fram til handlekorga, eller besøk sidan vår for fraktinformasjon. Viss du allereie har lagt inn ei bestilling kan du sjå bestillingsframdrifta på konto din. Du kan også spora bestillinga direkte på Spor bestilling.

Eg fekk feil produkt

Me beklagar viss du har fått feil produkt!

Ver vennleg og dobbeltsjekk om strekkoden på produktet er den same som strekkoden på pakningarket

  • Strekkoden stemmer ikkje med pakksetelen? Lag ei ny bestilling no. Send produktet tilbake til oss (gratis), og skriv til oss: [email protected] .

  • Strekkoden på produktet er den same strekkoden på pakningarket? vennligst kontakt +47 21 95 42 27.

Det manglar ei vare i bestillinga mi.

Finn nedanfor som gjeld for ditt tilfelle:

  1. Skadet pakke?
    Var pakken din skadet da den kom? Hadde den blitt teipet av transportøren? Eller er det noe annet som indikerer at varen kan ha gått tapt under transport? Fyll i så fall ut skjemaet  her.

  2. Mottok du to sporings – link ?
    I noen tilfelle sender vi bestillinga di i to esker. Bestillinga di blir send same dag, men leverast ikkje nødvendigvis samla. I desse tilfella vil du bli informert via e-post, der vi sender deg links for sporing.
  3. Produktet mitt har en feil

    Hvis ett eller flere av produktene dine har en feil som skyldes en produksjonsfeil, har du rett til å reklamere for dette. I slike tilfeller vennligst fyll ut skjemaet her.
  4. Ingen av dei ovannemnde?
    Viss pakken din ikkje er øydelagd/skadd, og du berre har fått éi sporings-link, vennligst skriv til oss: [email protected].

 Retur og refusjon

Korleis returnerer eg bestillinga mi?

Vil du returnera noe til oss? Ikkje noen problem, hos Kitenorge kan du enkelt registrera returen din på nett og bestilla ein etikett for å returnera pakken din. Vi tilbyr returlapp for bare 149 NOK. Bare skriv den ut frå nettsida og gi returpakken til næraste pakkebutikk.

Kor lang tid har eg på å returnera varet(e)?

Kvifor ikkje ha rett til å returnera varene dine i lang tid? Vi stiller oss sjølv dei same spørsmåla og bestemde oss for å UTVIDA returrettane dine. Vi tilbyr 365 dagars returrett! Du kan returnera produkta dine inntil 1 år etter at du har fått pakken.

Kan eg byta eit produkt?

Ja, det er gratis!

  • Lag ei ny bestilling online.
  • Gå til denne LINKEN, og følg instruksjonane. MERK: Legg den nye ordrebekreftelse di i returpakken, så refunderer vi hele beløpet.

Kan eg returnera alle vara?

Nei. Det er ikke alt du bestiller som kan returneres. Du kan ikke returnere tjenester eller andre varer som du har bedt oss om å utføre. Ikkje heller modifikasjon eller tilpasning til noen vara. Les mer i våre handelsvilkår.