Telefonveiledning for valg av produkter

Telefonveiledning:

Vi gir professjonell veiledning for salg, bruk og/eller valg af våra produkter. :

(+47) 21 95 42 27

Vennligst ha bestillingsnummeret ditt klart.


Chat med oss
MERK! På Chatta kan vi ikkje hjelpe deg med allerede oppretta ordre eller Tracking av pakker - se nedafor for hjelp.



Track and trace

Søk etter pakken med bestillingsnummeret ditt:
Andre Spørsmål:
Når pakken din blir mottat av fraktselvskapet, overlater ansvaret, for båte Transport og levering af pakken din, til frakselvskapet.
Du må ha kollinummeret dit klar når du ta kontakt til fraktselvskapet.

Spesifikke spørsmål til sendingen din
Har du spesifikke spørsmål til sendingen din eller sporing kan du ta kontakt i oss på (+47) 21 95 42 27.

ETTERLYSNING AV EI PAKKE

Slik du ha hatt kontakt til fraktselvskapet, og de sir å de ha mottat pakken, men å den på øjeblikka ha blitt borte vil vi ta oss av etterlysningen af pakken din og hjelpe deg å finne den eller erstatte innhold.

Du må sende ei E-post på [email protected] med ordrenummeret og kollinummeret ditt.

Typisk finner fraktselvskapet pakken igjen på 1 uke fra den dagen etterlysning ble starta. Slik fraktselvskapa finne ut å pakka din ha blitt borte, kommer vi så fort som mulig å sende ett nytt produkt til deg.



Åpningstider:

Telefon Kundeservice: (+47) 21 95 42 27
Kundeservice over e-post: [email protected]
Mandag : kl. 08:30 - 16:30
Tirsdag: kl. 08:30 - 16:30
Onsdag: kl. 08:30 - 16:30
Torsdag: kl. 08:30 - 16:30
Fredag: kl. 08:30 - 16:00
Lørdag: LUKKET
Søndag: LUKKET