Telefonveiledning for valg av produkter

Telefonveiledning:

Vi gir professjonell veiledning for salg, bruk og/eller valg af våra produkter. :

(+47) 21 95 42 27


Chat med oss
MERK! På Chatta kan vi ikkje hjelpe deg med allerede oppretta ordre eller Tracking av pakker - se nedafor for hjelp.

Send ei e-post kundeservice@kitenorge.no (forventet svartiden 24 timer)


Track and trace

E-post med sporingsnummeret

Sjek søppelpost Du motta ei E-post med Sporingsnummeret dit inna 1-3 Dager etter bestilling av ordre.

I sporingsmailen din finner du link og veiledningfor å spore pakken din.

Andre Spørsmål:
Når pakken din blir mottat av fraktselvskapet, overlater ansvaret, for båte Transport og levering af pakken din, til frakselvskapet.
Du må ha kollinummeret dit klar når du ta kontakt til fraktselvskapet. Det kollinummeret finner du, i E-posten med Sporingsnummeret slik du ha mottat.

Spesifikke spørsmål til sendingen din
Har du spesifikke spørsmål til sendingen din eller sporing kan du ta kontakt i oss på (+47) 21 95 42 27.

ETTERLYSNING AV EI PAKKE

Slik du ha hatt kontakt til fraktselvskapet, og de sir å de ha mottat pakken, men å den på øjeblikka ha blitt borte vil vi ta oss av etterlysningen af pakken din og hjelpe deg å finne den eller erstatte innhold.

Du må sende ei E-post på tracktrace@euroskateshop.com med ordrenummeret og kollinummeret ditt.

Typisk finner fraktselvskapet pakken igjen på 1 uke fra den dagen etterlysning ble starta. Slik fraktselvskapa finne ut å pakka din ha blitt borte, kommer vi så fort som mulig å sende ett nytt produkt til deg.



Åpningstider:

Telefon Kundeservice: (+47) 21 95 42 27
Man-torsdag: kl. 8:30 - 20:00
Fredag: kl. 8:30 - 17:00
Lørdag: Strengt
Søndag: Strengt